HTML

Fogyókúra, diéta és fogyás

Fogyókúra és diéta programok bemutatása, sikeres beszámolók. Fogyás és egészséges életmód módszerek és sikertörténetek, azért hogy Neked is sikerüljön.

Partnereket keresünk

A blog partnereket keres. Jelentkezz bátran a kapcsolat@fogyokura-dieta.hu e-mail címen.

Orvosi fogyókúra program

2009.06.08. 09:03 Fogyás és diéta blog

Ahogy már a kezdő posztban is leírtam, szeretnék pár szót írni egy jól bevált fogyókúra program sikerességérről amivel magam is leadtam pár kilót. A cél 10% minusz volt, ez be is jött, viszonylag kevés megeröltetéssel, csak be kellett tartani amit a doki mondott és végigcsinálni a testsúlykontroll programot. Rendszeres visszajelzés (ESG vizsgálat), írtam a kaját ahogy kérte, számolgattam kicsit és ez nagyjából elég is volt.

Előtte próbáltam teát, atkins diétát, anyámtyúkját, ezek is működtek átmenetileg, de nem tudtam őket beépíteni az életembe és itt valamennyire az is cél volt hogy az egészséges életmód része legyen az életemnek és ne kampányszerűen fogyókúrázzak. Na ez most teljesen OK, többet tudok az egészséges táplálkozás egész témaköréről mint a családom össszesen, okítom is őket.

A súlyomat azóta tartom és fontolgatom hogy visszamegyek a dokihoz, mert újra szép lenne elérni a 82-83 kilót (184 centi magasan), ez utoljára 19 évesen sikerült :). Csak rá kell szánni magam, egyrészt anyagilag, másrészt pedig lelkileg mert nyáron van pár dolog amit szeret az ember fogyasztani (sör, fagyi, stb). De talán ezek mellett is most lesz érdemes, mert most finomak (és olcsók) a zöldségek, télen macerásabb lenne akkor belevágni. Ti se késlekedjetek, nyáron jó fittnek lenni :)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokura.blog.hu/api/trackback/id/tr391170835
süti beállítások módosítása